7 dagars kostschema för snabb viktnedgång

Detta är ett 7 dagars kostschema som du enkelt kan följa för att få en förbättrad insulinkänslighet, högre förbränning och snabba resultat på vågen. Följer du bara riktlinjerna nedan så kommer du garanterat få resultat.

Du kan köra programmet i så många 7 dagars perioder du behöver för att nå dina resultat.

Detta är uppbyggt för att du skall slippa väga maten eller räkna kalorier.

Välj en portion av varje typ i listan nedan:

Protein

Portionsstorlek (1 knuten näve)

Kyckling

Kalkon

Lax

Torsk

Tonfisk

Räkor

Fett

Portionsstorlek (1-2 tummar)

Avokado

Cashew

Mandlar

Valnötter

Olivolja

Kokosolja

Fiskolja

Grönsaker

Portionsstorlek (2 knutna nävar)

Lök (Alla sorter)

Bladspenat

Broccoli

Isbergssallad

Tomat

Gurka

Champinjoner

Anpassa och tajma efter följande upplägg:

Tid

Frukost – Protein + Fett + Grönsaker

Lunch – Protein + Fett + Grönsaker

Middag – Protein + Fett + Grönsaker

Kvällsmål – Protein + Fett + Grönsaker

*Det är fritt att ta bort och eller lägga till en extra måltid om man känner för det.

Vart är alla mina kolhydrater Nico?

Detta kostschema gäller 7 dagar och inte för alltid. Att börja en diet på det här viset optimerar dina hormoner för viktnedgång och ger dig en bra förbränning på lång sikt. Genom att ta bort kolhydrater helt ökar vi insulinkänsligheten och förbättrar leptin nivåerna. Detta är två viktiga hormoner att om man vill ha snabba resultat.

Kan jag fortsätta med detta upplägg efter 7 dagar?

Jag rekommenderar starkt att du ändrar på din kost genom att försiktigt introducera kolhydrater i din kost igen efter 7 dagar.

Är du överviktig eller kraftigt överviktig kan du följa denna kost en längre tid.

Viktigt att tänka på – Mini checklista

Ät protein till varje måltid

  • Ät regelbundet, låt det inte gå mer än 3 timmar mellan varje måltid
  • Drick vatten regelbundet
  • Håll dig till portionsstorlekarna
  • Förbered genom att handla hem och laga till matlådor

Vill du få fler tips på kost, träning och hälsa med inriktning fettförbränning och viktnedgång? Kika då på det skräddarsydda programmet Maxa din fettförbränning. Är du inte nöjd med programmet så betalar du ingenting!

Ladda ner specialrapporten gratis – “3 livsmedel som du kan äta på kvällen som för bränner fett”

Klicka bara på knappen nedan och fyll i din epost så skickar vi guiden till dig.