Kursinformation

tue

12:00 AM - 12:00 AM

20/ 25

I form på 28 dagar

Hur du kan KICKSTARTA din förbränning & tappa kilon
utan att räkna kalorier, äta tråkig mat & behöva träna i evigheter

28dagar-ip

Kvinnor har det svårare att gå ner i vikt. Ni har en helt annan hormonuppsättning vilket gör att du varken kan äta eller träna som en man.Du behöver något som är anpassat efter din kropp och unika förutsättningar.

Här är 3 anledningar till varför du som kvinna troligtvis inte får resultaten du önskar:
– Du äter fel
– Du tränar fel
– Dina hormoner är inte optimerade för fettförbränning

#1 Du äter fel
Att kosten har stor betydelse är ingen hemlighet längre. Det många gör fel är att dem äter fel sorts livsmedel, vid fel tidpunkt och i fel mängd. Detta gör att hela kroppen kommer ur balans och du

lagrar mycket av det du äter som fett, även om du äter enligt din kalorimängd.

#2 Du tränar fel

Jag tycker motion som långa promenader och stavgång är jättebra för hälsan. Även löpning och cykling är bra om man vill förbättra hälsan, konditionen och förbränna lite kalorier. Däremot är det
långt ifrån det bästa du kan göra om ditt mål är att förbränna fett och gå ner i vikt. Att träna lågintensivt och länge kan i vissa fall ge motsatt effekt och minska din förbränning och även öka dina hungerkänslor.
#3 Dina hormoner är inte optimerade för fettförbränning

Om du har ätit och tränat fel påverkar det din hormonella balans och din förbränning kan avstanna. Ett enkelt sätt du kan märka av det är att du ökar i vikt även när du knappt äter någonting. Denna negativa spiral sker av fortsatt fel kost och samtidigt har en hormonell obalans. Men genom rätt kost och träning för DIG kan du optimera dina hormoner och få en naturlig viktnedgång.

Det är därför som jag nu har nöjet att presentera ett program speciellt anpassat för kvinnor som behöver hjälp med detta. Programmet heter…

tophead2

 

Nicolas FioriProfil

I form på 28 dagar Hur du kan KICKSTARTA din förbränning & tappa kilon utan att räkna kalorier, äta tråkig